Consultanţă START-UP
Aveți o idee de afacere, credeți în ea, dar vă temeți de tot ce înseamnă proceduri legale de înființare și funcționare?
Acest lucru nu face ideea dumneavoastră de afacere mai puțin valoroasă, ci înseamnă că aveți nevoie de consultață pentru startul unei afaceri. De la ideea pe care o aveți vă oferim noi consultanță juridică și fiscală ca să vă puteți concentra cu succes pe activitatea de business și să ajungeți într-un timp cât mai scurt la profit.
Vă stăm la dispoziție cu următoarele servicii:
Înființare firme:
Înființare S.R.L
ETAPELE în vederea constituirii și înmatriculării la Registrul Comerțului a societății cu răspundere limitată (SRL) sunt:
1. Alegerea, verificarea disponibilității și rezervarea denumirii.
2. Stabilirea obiectului de activitate.
3. Stabilirea sediului social.
4. Întocmirea actelor.
5. Depunerea capitalul social și plata taxelor de înmatriculare.
6. Efectuarea formalităților la Registrul Comerțului/Înmatriculare.
ACTE NECESARE
Pentru înființare firmă – societate comercială cu răspundere limitată (S.R.L.) trebuie să ne puneți la dispoziție următoarele documente:
- Copie C.I. / Pașaport asociați și administratori;
- Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original)
- Copie extras de carte funciară al sediului social în care va funcționa societatea;
- Act care atestă dreptul de folosință al societății în spațiul destinat deschiderii sediului social;
- După caz, documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social;
- Acord vecini / Acord asociație de proprietari;
- Specimene de semnătură ale reprezentanţilor societăţii;
- După caz, declaraţia autentică pe propria răspundere a persoanei fizice cetăţean străin în nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice străine care nu este înregistrată fiscal în România, din care să rezulte că nu are datorii fiscale, în original şi, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public;
- Dovada depunerii capitalului social la bancă – minim 200 Lei.
Sunt situații în care e posibil ca numărul documentelor necesare să fie mai mare. După o analiză a ideei de afacere și resurselor necesare, vă informăm care sunt acestea.
Înființare întreprinderi individuale
ACTE NECESARE
Pentru înființare întreprindere individuale (II) trebuie să ne puneți la dispoziție următoarele documente:
1. Copie C.I./B.I./Pașaport;
2. Actul de proprietate al imobilului unde va fi înregistrat sediul întreprinderii individuale;
3. Contract de comodat, contract de închiriere, declarație de luare în spațiu sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosință asupra spațiului în care se va stabili sediul întreprinderii individuale;
4. Acordul asociației de proprietari și al vecinilor ;
5. Documente care să ateste pregătirea profesională sau, după caz, experiența profesională;
6. Specimenul de semnătură al titularului întreprinderii individuale.
Înființare întreprinderi familiale
ACTE NECESARE
Pentru înființare întreprindere familială (IF) trebuie să ne puneți la dispoziție următoarele documente:
1. Copie C.I./B.I./Pașaport pentru membrii întreprinderii familiale;
2. Actul de proprietate al imobilului unde va avea sediul întreprinderea familială;
3. Contract de comodat, contract de închiriere sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosință asupra spațiului în care se va stabili sediul IF;
4. Acordul asociației de proprietari și al vecinilor;
5. Documente care să ateste pregătirea profesională sau, după caz, experiența profesională;
6. Specimen de semnătură al reprezentantului întreprinderii familiale.
Înființare P.F.A.
Cine poate fi PFA, persoană fizică autorizată?
- Persoana care are o profesie liberală (avocat, notar, executor judecătoresc, traducător, medic, auditor financiar, consultant fiscal, expert contabil, contabil autorizat, arhitect, expert tehnic, sportiv etc);
- Persoana care are o meserie (tâmplar, zidar, electrician, mecanic auto, inginer, economist, etc.)
- Persoana care vrea să realizeze activități de comerț (activități de producție, activități de comerț, organizarea de spectacole culturale, sportive, distractive, activități de intermediere);
- Persoana care dorește să-și valorifice drepturile industriale (invenții, know-how, mărci înregistrate, procedee tehnice) sau din drepturi de autor și drepturi conexe prin orice formă (contracte de cesiune, închiriere, colaborare, cercetare, franciză).
ACTE NECESARE
Pentru înființare persoană fizică autorizată (PFA) trebuie să ne puneți la dispoziție următoarele documente:
- Copie C.I./B.I./Pașaport;
2. Actul de proprietate al imobilului unde va avea sediul PFA-ul;
3. Contract de comodat, contract de închiriere sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosință asupra spațiului în care se va stabili sediul PFA-ul;
4. Acordul asociației de proprietari și al vecinilor;
5. Documente care să ateste calificarea, pregătirea profesională sau, după caz, experiența profesională, necesară pentru a desfășura activitatea economică pentru care se solicită autorizarea (copie diplomă studii, copie certificate de calificare sau copie de pe carnetul de muncă în care să fie evidențiată o experiență profesională de minim 2 ani în domeniul în care se solicită autorizarea);
6. Specimenul de semnătură al persoane fizice autorizate.
Pentru a fi siguri că ideea dumneavoastră de afacere este protejată, vă spunem de pe acum că respectăm clauze de confidențialitate.