Oferim clienţilor noştri servicii complete de administrare fiscală în ceea ce priveşte TVA şi impozitul pe profit, preluând astfel procese costisitoare şi consumatoare de timp precum colectarea informaţiilor, întocmirea declaraţiilor fiscale, cunoaşterea riscurilor fiscale specifice fiecărui domeniu de activitate, identificarea potenţialelor oportunităţi de planificare fiscală, comunicarea cu autorităţile fiscale etc.

Apelând la serviciile noastre de administrare fiscală veţi economisi timp preţios şi veţi eficientiza utilizarea resurselor dumneavoastră proprii, în vederea dezvoltării activităţii dvs. economice viitoare.

In cadrul serviciilor noastre de administrare, pornim de la a ne familiariza cu activitatea clienţilor noştri, cu procedurile interne contabile şi de IT, precum şi cu aspectele fiscale delicate întâlnite în cursul activităţii şi eventualele decizii fiscale anterioare ce au impact şi asupra activităţii prezente.  Abordăm apoi aspecte precum planificarea proceselor de colectare a datelor, de procesare a informaţiilor, împărţire a responsabilităţilor între noi şi echipa clientului, astfel încât întregul proces de administrare să fie clar şi transparent pentru toţi cei implicaţi.

 

Servicii administrative privind TVA:

  • Întocmirea, emiterea, arhivarea şi revizuirea facturilor;
  • Pregătirea şi completarea jurnalelor de TVA;
  • Pregătirea, depunerea, semnarea şi revizuirea declaraţiilor fiscale;
  • Instrucţiuni de plată sau administrare a plăţilor cu privire la TVA.


Servicii administrative privind impozitului pe profit:

  • Revizuirea facturilor, a documentelor fiscale şi a datelor ce au fost folosite pentru calculul impozitului pe profit;
  • Revizuirea tranzacţiilor din perspectiva prevederilor legislaţiei române şi a tratatelor de evitare a dublei impuneri;
  • Întocmirea documentaţiei privind calculul impozitul pe profit;
  • Pregătirea şi depunerea declaraţiilor de impozit pe profit trimestriale şi anuale, depunerea certificatelor de rezidenţă fiscală pentru clienţii nerezidenţi;
  • Obţinerea de certificate de rezidenţă fiscală pentru clienţii rezidenţi;
  • Furnizarea de instrucţiuni de plată a impozitelor, comunicarea cu banca la care clientul are deschise conturi, precum şi cu autorităţile fiscale române;
  • Reprezentarea clienţilor în faţa autorităţilor fiscale române şi corespondenţa aferentă.